Thursday, June 24, 2010

баяртай

явна гэнээ. аймр хол явна гэнэ. арван хоёр сар хүртэл иркүй гэнэ. ээлдээ гэсэн чэн тэгүүл нэг сар хүртэл гэж байна. надаас зугтаж байгаан болуу. би түүнийг залхаасан бололтой. гол хаашай явахаа хэлкү гэсэн. би араас н оччих байх гэнээ. үнэндээ ингэж хэлэхээс н өмнө араас н очих юм хуна гэж бодсоноо нуугаад яахав. гэхдээ бол гайхжээн үнэхээр надаас залхсандаа ингэж байгаа бол зүгээр л хэлчихгүй. би араас чэн очихгүй ээ. очий гэвэл чамайг хэлсэн хэлээгүй олоол очих байх. харин надаас арай гэж салаад тэр хол газар очиход н би бас л дагаад очивол бүр л алсрах байхдаа гэж бодлоо. одоо би чамруу ярихгүй бас уулзахгүй. үнэхээр л намайг боддог юм бол эргээд ирээрэй. үгүй бол ирсэн ч надтай бүү уулзаарай. зүгээр л найзууд байж чадахгүйг минь ойлгоорой. баяртай түр баяртай магадгүй бүр баяртай ч байж болох

3 Сэтгэгдэл:

uiten said...

yu bolood yavchihvaa

BorlaSQue said...

мммммммммммммммммм

Оргил said...

aa harin bye bye l bolchloo :P

Post a Comment

zalhuu hurkui bol hariulnaa itgeel huleediimshde ;)

Сайтын статистик

Powered by Blogger.
 
;