Thursday, December 6, 2012

Just do it..

Фауст: Байз даа түр хүлээ. Яг энэ мөчид цаг хугацааг зогсоомоор байна.

Гарцаагүй мэдрэх мэдрэмж болохоор нь
Ганцаардал уй гунигтаа би дуртай
Яваад өгөх бүхний төлөө биш
Яг л энэ гунигийнхаа төлөө
Цаг хугацааг зогсоохийг хүснэ.

2009-10-09

цаг хугацаа угын л зогсоо эд.. үхэх үйлтэй миний хувьд л урагшилна.. сэтгэлдээн би заримдаа ухрааж бас зогсоож алгасаж болдог бол хэмээн бодно.. гэвч хичнээн хүсээд ч миний хүслээс гадуур урсах энэ цаг хугацаанд би дуралсныхаа хариуд тоолох нас тоймгүй их үрчлээ авна.. эцэст нь ертөнцийн төгсгөл цаг хугацааны адагт ирэхэд энэ утгагүй бодлууд замхран үгүй болж өөдөсхөн бие нь өт хорхойн хоол болмой.. црийн цийн.. энд хүрээд тэнэг бодлуудаа зогсоочхий.. ийнхүү сараачиж суухдаа тэрхүү цаг хугацаанаас үрэн байж суугаа гэдгээ бол мэднэ..

байздаа түр хүлээ..
Just do it..
but
Later...
амьдралыг хойшлуулж бас амарч өнгөрөөнө.. гэснээс өнөөдөр баасан юм байнашд.. өнөөдөр сүүлчийн өдөр.. ирэх долоо хоногоос тэс өөр цаг хугацааг захирсан залхуу биш оргилын төлөө.. гэхдээ..

0 Сэтгэгдэл:

Post a Comment

zalhuu hurkui bol hariulnaa itgeel huleediimshde ;)

Сайтын статистик

Powered by Blogger.
 
;